پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3530
-
الف
+

فیلم «سکوت»، بهترین فیلم کوتاه جشنواره «همپتون» شد

فیلم کوتاه «سکوت» جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره «همپتون» آمریکا را از آن خود کرد.

فیلم کوتاه «سکوت» به کارگردانی مشترک علی عسگری و فرنوش صمدی توانست جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره «همپتون» آمریکا را از آن خود کند.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم کوتاه «سکوت» به کارگردانی مشترک علی عسگری و فرنوش صمدی با دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره «همپتون» آمریکا شانس حضور خود در لیست اولیه اسکار را افزایش داد.

در سایت جشنواره «همپتون» آمده است: آثاری که برنده جایزه بهترین فیلم از این جشنواره می شوند، می توانند امیدوار باشند که به فهرست اولیه اسکار راه پیدا کنند، بدین ترتیب می‌توان گفت که فیلم کوتاه «سکوت» پس از دریافت این جایزه می‌تواند به حضورش در اسکار امیدوار باشد.

فیلم کوتاه «سکوت» تا به حال افتخارات زیادی از جمله  جایزه بهترین کارگردانی جشن خانه سینما را از آن خود کرده است و در جشنواره‌های جهانی معتبری شرکت داشته است که از جمله آنها می‌توان به  حضور در بخش مسابقه جشنواره کن و لندن اشاره کرد.

این فیلم به زبان های کردی، انگلیسی و ایتالیایی ساخته شده است و روایتگر داستان دختری به نام فاطیما است که باید خبری که از دکتر شنیده برای مادرش ترجمه کند ولی او به جای این کار سکوت اختیار می کند.

ولنتینا کارنلوتی و فاطیما الاکس بازیگران فیلم کوتاه «سکوت» هستند.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر